A Telekom ünnepi kampányában egy határok nélküli világot fedezhetünk fel, ahol a digitális és a valós élmények harmonikusan találkoznak. Ez a különleges marketing kezdeményezés a modern élet virtuális dimenzióját ünnepli, bemutatva, hogy a technológia hog
A Telekom idei karácsonyi kampánya az embereket elválasztó, láthatatlan, de mégis kézzelfogható falak áttörésére fókuszál. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában is bemutatott alkotás üzenete, hogy a körülöttünket övező különféle akadályokat gyakran mi magunk állítjuk fel, és hogy tudatos erőfeszítéssel éppoly könnyedén lebontsuk őket – sokszor a mindennapok innovatív megoldásai révén – mint ahogyan észrevétlenül kialakultak.
A Telekom idei karácsonyi filmjének szívében egy jól ismert ünnepi motívum, a hógömb áll, amely egyszerre idézi meg a mesék varázslatos világát és a buborékhatás szimbolikáját. A hógömb belsejéből nézve egy zárt, kompakt univerzumnak tűnik, míg kívülről a határai egyértelművé válnak. A mai polarizált társadalomban sok hasonló buborék vesz körül minket. Ezek az elválasztó falak nem csupán a külvilágban, hanem a kisebb közösségek, sőt akár a családok között is megjelenhetnek. Előítéleteink, hiedelmeink, a különböző generációk által használt információs csatornák, valamint digitális tudásunk eltérései láthatatlan, de érezhető falakat emelnek körénk. A Telekom idei karácsonyi kampánya arra bátorít, hogy ezeket a falakat lebontsuk, és keressük a közös nevezőt.
A tíz országot átfogó filmes projekt – a pozsonyi MUW Saatchi&Saatchi kreatív csapatának munkája – november hónap során debütált Szlovákiában, majd sorra bejárta Ausztriát, Horvátországot, Montenegrót, Észak-Macedóniát, Németországot, Lengyelországot, Romániát és Csehországot, mielőtt Magyarországra érkezett.
Az idei karácsonyi kampányunk célja, hogy felhívjuk a figyelmet a korlátok lebontásának fontosságára. Arra bátorítunk mindenkit, hogy merjenek kilépni a megszokott rutinból, és fedezzenek fel új lehetőségeket. Meggyőződésünk, hogy ezzel nemcsak önmagunkat, hanem egymást is közelebb hozhatjuk, gazdagabbá téve közösségünket. Felelős márkaként arra törekszünk, hogy digitális megoldásainkkal támogassuk a különbségek áthidalását, elősegítve a fejlődést egyéni, közösségi és országos szinten egyaránt. Hiszünk abban, hogy ez a megközelítés nemcsak a társadalmi kohéziót erősíti, hanem a mindennapok minden területén elősegíti a fejlődést. Digitális szolgáltatóként küldetésünk, hogy eszközökkel, szolgáltatásokkal, technológiákkal, valamint oktatási programokkal segítsük a számunkra nehézséget jelentő akadályok leküzdését. E cél elérésében mindenki számíthat ránk – együtt tehetünk egy lépést a jövő felé. – mondta Pereszlényi Zoltán, a Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
A filmben két különböző világban élő, egymástól üvegfallal elválasztott kislány barátsága elevenedik meg, ami akár napjaink metaforája is lehet. A történet egyszerre időtlen és nagyon aktuális üzenete, hogy ha egy pillanatra megállunk és körbe nézünk, megtalálhatjuk a módját, hogy túllépjünk a saját határainkon - hiszen mindannyian egy korlátok nélküli világban szeretnénk élni.
"Újszerű megközelítésekre, a digitalizáció révén megvalósuló társadalmi innovációkra van szükség, hogy a korlátainkat meghaladjuk, és hogy a technológia kínálta lehetőségek mindenkihez eljussanak. Egyre inkább jelen van az eltérő digitális tudásból adódó különbség, lemaradás. A technológia rohamosan fejlődik és abban, ki mennyire tud vele együtt haladni, vannak különbségek kor, végzettség, vagy akár lakóhely alapján, amelyek mind-mind korlátokat jelenthetnek. Digitális vállalatként ezeknek az akadályoknak az áthidalásában szeretnénk segítséget nyújtani. Ennek az attitűdnek a kulcsfogalma a Telekomnál a tuning: nem egyszerűen digitális megoldásokat jelent, hanem cselekvő, együttműködő, az egyedi szükségletekre reagáló hozzáállást. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy naponta megmutassuk, hogy lehetséges a körülöttünk lévő, a fizikai valóság helyett sokkal inkább csak a tudatunkban létező korlátok lebontása" - fogalmazott Szabó Béla, a Telekom márkakommunikációs igazgatója.
A legmodernebb, például 5G-képes eszközök beszerzését elősegítő kedvezmények szervesen illeszkednek a fejlődést és fejlesztést támogató kezdeményezések sorába. Ilyen például a fiatalok kreativitását és lehetőségeit kibővítő Telekom Kraft, az új karrierutakat nyitogató Kickstart gyakornoki program, a kisvállalkozások digitális fejlődését elősegítő Hello Biznisz, a családi életet megkönnyítő Hello Szülő, valamint a generációk közötti párbeszédet ösztönző Netrevalók program.
A Telekom ügyfelei számára most egy különleges lehetőség nyílik meg, amely hasonló célokat szolgál, mint a korábbi kezdeményezések. A Magenta Moments keretében, amely a Telekom kedvezményprogramja, november 25-től a felhasználók egy évig ingyenesen élvezhetik a Perplexity mesterséges intelligencia alapú kereső szolgáltatásait. A prémium előfizetést minden Magenta Moments tag aktiválhatja a Telekom applikációjában, a november 25. és február 28. közötti időszakban. Ne hagyja ki ezt az egyedülálló lehetőséget!
Az ünnepi időszak meghitt pillanatait és a zavartalan kikapcsolódást kínálja a Telekom, hiszen december 2. és 31. között a Magenta Moments program keretében elérhetővé válik a korlátlan adatforgalom, amely öt napon keresztül bármikor aktiválható. Emellett a kedvezményprogram részeként izgalmas nyereményjátékok, ünnepi ajánlatok és készülékvásárlásra felhasználható kedvezmények várják az érdeklődőket. Az adventi időszakban ráadásul ingyenes és féláron elérhető filmek széles választékából lehet válogatni. A Telekom karácsonyi filmjének premierjével egy időben különleges kampányt indítunk, amely óriásplakátokon, digitális platformokon és a közösségi médiában is megjelenik, valamint az üzleteinkben is fellelhető. Célunk, hogy az idei karácsony valóban a korlátok lebontásának ünnepe legyen, ahol mindenki megtalálhatja a saját boldogságát.