Holografikus kijelzők új korszakot nyitnak a reklámozás világában: az első magyar Holoboxban a legfejlettebb Mercedes varázslatosan ragyog!
A Holobox forradalmi lehetőséget kínál a termékek alapos és részletes bemutatására, modern mesterséges intelligencia által vezérelt technológiával.
A magyar piacon, elsőként az Allee Bevásárlóközpontban láthatók a Digital PromOOH Zrt. Holobox megoldásai, amelyek a Mercedes-Benz CLA EQ bevezető kampányát támogatják. A magyar tulajdonú társaság, innovatív és új technológiákat vezet be outdoor és digital signage szolgáltatásaihoz.
Ezek egyike a Holobox holografikus kijelző, amely mélységet, térhatást és interaktív vizualizációt kínál, így tökéletes platform a Mercedes-Benz legújabb CLA EQ modellje vagy bármely olyan termék bemutatására, amelyet az emberek szívesen megnézegetnének, s nem csak egy telefonra letölthető képről vagy videóról akarnak megismerkedni vele - írja az MMOnline.
A Holobox egy forradalmian új 3D holografikus kijelző, amely lélegzetelállító térhatást és lebegő, valósághű vizuális élményt kínál a felhasználók számára. A legjobb az egészben, hogy nincs szükség semmilyen kiegészítő szemüvegre; a háromdimenziós világ élménye közvetlenül, kézzelfogható közelségben tárul a szemünk elé. A technológia alapja, hogy a megjeleníteni kívánt objektumokat háromdimenziós formában digitalizálják, majd a rendszer intelligens algoritmusai, mesterséges intelligencia által támogatva, olyan virtuális lényeket hoznak létre, amelyek szinte megszólalásig hasonlítanak a valós térben létező tárgyakra.
A 3D világ varázsa abban rejlik, hogy a megjelenő objektumok szinte végtelen változatosságban létezhetnek, legyen szó autókról, művészi kreációkról vagy akár az emberi anatómiáról. Ezt a különleges holografikus élményt az interaktivitás teszi teljessé. Például egy boltban, múzeumban vagy intézményben a virtuális asszisztensek, akik egy Holoboxból tűnnek fel, élő szóban nyújthatnak útmutatást a vásárlóknak, látogatóknak vagy ügyfeleknek, így még inkább személyre szabott élményt kínálva.
De ez az interaktív élmény - amely mozgásérzékelésre és dinamikus tartalomszabályozásra támaszkodik - minden megjelenítésnél valós időben alkalmazkodik a közönséghez. Így pedig kiválóan alkalmas termékek bemutatására is, hiszen sokkal több információ megszerezhető róluk, mint a közönséges vagyis eddig megszokott ismertetőkből.