Kreatív Online – Magyar szakember képviseli hazánkat az idei ICCO Global Awards zsűrijében!

Szabó Judit, a McDonald's hazai vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője, több évtizedes tapasztalatával és a közelmúltban megvalósult figyelemre méltó PR-kampányokkal tűnt ki. E teljesítményei révén kapott meghívást az idei ICCO Global Awards nemzetközi zsűrijébe - derül ki a Kreatívhoz eljuttatott hivatalos közleményből.
A "Nyugati téri Meki - Megújul egy ikon" projekt számos rangos hazai és nemzetközi versenyen kiemelkedő elismeréseket kapott. Többek között aranyérmet nyert az IPRA Golden World Awardson, valamint az International Business Awardson is arany Stevie-díjat érdemelt ki. Az MPRSZ által rendezett PREXA versenyen Grand Prix díjat hozott el, míg a Kreatív Prizmán nemcsak a kampány kapott elismerést, hanem a McDonald's is az év megbízója titulust nyerte el.
Judit közel húszéves vállalati kommunikációs pályafutása során több multinacionális cég márkaépítési és stakeholder stratégiájának kialakításában és megvalósításában játszott meghatározó szerepet. A hazai McDonald's-hoz 2020-ban csatlakozott, ezt megelőzően a Danone-nál, a MOL Csoportnál és több mint tíz éven át a The Coca-Cola Company-nál töltött be kommunikációs pozíciókat.
Az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) a világ több mint 80 országát képviselő PR-szövetségek nemzetközi szervezete, amely minden évben meghirdeti a ICCO Global Awards pályázatot. A díj célja a legkiválóbb nemzetközi PR-kampányok és szakmai teljesítmények elismerése, a zsűri tagjai pedig a világ különböző pontjairól érkező vállalati kommunikációs vezetők és ügynökségi szakemberek közül kerülnek ki.
Az idei év díjazottjait 2025. november 12-én fogják bejelenteni a Mumbaiban zajló ünnepélyes díjkiosztó gálán.