Micsoda váratlan fordulat: az elektromos G osztály iránti érdeklődés szinte eltűnt!


A Mercedes hivatalosan megerősítette, hogy a jelenlegi számok továbbra is a kitűzött céljaikon belül mozognak. Ugyanakkor a háttérben sokan arra a következtetésre jutottak, hogy a vásárlók többsége továbbra is a hagyományos, hat- vagy nyolchengeres G osztály iránt vonzódik, nem pedig az elektromos változathoz.

Ha valaki azt gondolta, hogy az elektromos G osztály hatalmas bukás lesz, akkor van egy jó hírem: igaza van. Végülis a német Handelsblatt információ szerint nemcsak az eladási számok alacsonyak, de jó pár vezető pozícióban levő személy is bukásnak gondolja.

Természetesen! Íme egy egyedibb megfogalmazás: "Nem meglepő, hogy a névtelenségüket megőrizni kívánó vezetők olyan kijelentéseket tettek a médiának, mint például: 'Az autók a kereskedőknél úgy állnak, mint az ólom; ez egy teljes kudarcnak bizonyul.' Egyesek szerint ez egy szűk rétegnek szóló modell, ahol az eladások volumene rendkívül alacsony."

Az elektromos G osztályból megjelenése óta mindössze 1450 darabot adtak el április végéig. A belső égésű motoros G osztályból ugyanezen időintervallumban pedig 9700-at, vagyis csaknem hétszer kelendőbb.

A csalódást keltő számok ellenére a Mercedes állítólag ezekkel az adatokkal is tervezett, ami azt jelenti, hogy az értékesítési céljaik elérhető távolságban vannak. Ugyanakkor egy másik Mercedes-vezető is megjegyezte, hogy az emberek valódi G osztályú járművekre vágynak, akár hat, akár nyolc hengerrel.

Related posts