Az OTP Bank digitális rendszereit egy rendkívüli méretű DDoS-támadás sújtotta, amely szokatlan mértékben terhelte meg az infrastruktúráját.


Ahogyan azt néhány órával ezelőtt említettük, sem mobiltelefonon, sem asztali számítógépen nem volt lehetőség a belépésre az OTP pénzintézet számlavezetői platformjára.

Az OTP Bank legutóbbi közleményében arról számolt be, hogy csütörtökön jelentős méretű túlterheléses támadás célpontjává vált digitális ügyfélkiszolgáló felülete. A pénzintézet állítása szerint...

A közlemény kiemeli, hogy a bank maximálisan kihasználta az összes rendelkezésre álló erőforrást a probléma megoldása érdekében, szoros együttműködésben a hatóságokkal és üzleti partnereivel.

Kiemelendő, hogy az incidens csupán a digitális ügyfélkiszolgáló platformok elérhetőségét érintette – olvasható a közleményben. Az OTP Bank ezúton is bocsánatot kért ügyfeleitől a felmerült kellemetlenségekért.

Egy nappal korábban már felmerültek nehézségek az OTP szolgáltatásával kapcsolatban, hiszen szerdán több olvasónknál is problémák adódtak a bankkártyás tranzakciókkal. A pénzintézet válaszában megerősítette, hogy valóban történt zavar, de tájékoztatásuk szerint mindez csupán egy rövid ideig tartó hálózati hiba következménye volt.

Related posts